середу, 22 травня 2013 р.

Група ознайомилась з коливальними рухами.

1                 Які величини, що описують рух тіла на пружині, змінюються?
                      Як змінюється координата руху тіла?

пʼятницю, 17 травня 2013 р.

Рефлексія Модуль 10


Я вважаю, що учителям (по бажанню) дуже корисно навчитись тому, чому навчилася я на цих заняттях. Особисто мені ці курси дуже сподобалися!!! Якщо не всі вчителі зможуть це впроваджувати в своїй роботі, але вони будуть більш досвідчені та ближче до учнів. Нові знання та навички роботи в Інтернеті допоможе їм бути сучасними та більш розуміти різницю між мисленням та світоуявленням нашим та учнівським.

середу, 15 травня 2013 р.

Рефлексія Модуль 8-9


У цьому модулі ми обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Я намагалась при внесенні змін до плану вивчення теми врахувати навчальні потреби різних учнів. У своєї роботі я завжди намагаюсь адаптувати навчальний процес до потреб різних учнів з метою підвищення мотивації саморозвитку. Ми ознайомилися із класифікацією диференціації навчання та обговорили, на якому етапі проекту якій метод диференціації краще використовувати. Я ознайомилась із перевагами формуючого оцінювання.
    У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати різні засоби оцінювання для диагностики рівня розвитку учнів. Ми проектували власну систему оцінювання, обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. З'ясували, що коли учні залучені до процесу оцінювання, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними. Я буду більш широко використовувати методи само та взаїмооцінювання.

понеділок, 13 травня 2013 р.

Рефлексія Модуль 7


Я сьогодні працювала над створенням учнівської презентації, яку ще не доопрацювала, бо все ж таки це вже є дослідницька робота і вона вимагає більше часу для доведення її до відповідного вигляду. Також створювали форму оцінювання учнівських презентацій, яка допоможе учням самостійно оцінити свою роботу. Я б хотіла це використовувати на свох уроках, тобто створювати проекти, щось досліджувати.   

Рефлексія Модуль 6


Я повинна навчити учнів  вдосконалювати вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем. Учні повинні навчитися користуватися матеріалом з мережі  Інтернет.  Вчитель повинен навчити дітей коректно використовувати матеріали для виконання проекту. Дотримувати авторські права автора матеріалу , який буде використаний.  Учні повинні навчитися з власних потреб використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень, організації оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних,  правових питань. Учні повинні здійснювати вибір та приймати комплексні рішення. Учні мають демонструвати старанність та позитивні моменти робочої етики.

Рефлексія Модуль 5


Помiркувала про те,  якi змiни може внести використання  iнтернет-ресурсiв у процес навчання моiх учнiв,  як навчати за методом проектiв з використання IКТ

Рефлексія Модуль 4


Ознайомилися з формуючим оцінюванням, оцінюванням навчальних потреб учнів. Обговорили основні запитання. Працювали в групах, парах. Створили документи для оцінювання навчальних потреб учнів. Цікаво.