середа, 15 травня 2013 р.

Рефлексія Модуль 8-9


У цьому модулі ми обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Я намагалась при внесенні змін до плану вивчення теми врахувати навчальні потреби різних учнів. У своєї роботі я завжди намагаюсь адаптувати навчальний процес до потреб різних учнів з метою підвищення мотивації саморозвитку. Ми ознайомилися із класифікацією диференціації навчання та обговорили, на якому етапі проекту якій метод диференціації краще використовувати. Я ознайомилась із перевагами формуючого оцінювання.
    У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати різні засоби оцінювання для диагностики рівня розвитку учнів. Ми проектували власну систему оцінювання, обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. З'ясували, що коли учні залучені до процесу оцінювання, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними. Я буду більш широко використовувати методи само та взаїмооцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар